onsdag 3. april 2013

Prøve meg på litt blogging igjen.

Jeg kom plutselig på jeg har en hageblogg som er kraftig oversett!

Jeg vil prøve og blogge litt igjen, i grunn mest for min egen del. Det er hyggelig og se tilbake og det blir og fungere som en grei dagbok. Men setter pris på både kommentarer og spørsmål osv :)

Siden sist har jeg både fått hus og hage! ganske stor tomt også, litt utfordrende da det er delevis skogstomt.
Mine hagegleder har stått litt på hvil, men kom tilbake for fullt igjen i fjor sommer. Da fikk jeg endelig tatt tak i hagen min og begynnt og ordne den til. Jeg og mannen min trillet ned 3-4 Tonn ny jord i hagen på den ene siden av huset og et par tonn singel. Kan love dere det var noen som ble lei trillebåra. Men forhåpentligvis var det verdt alt strevet. Vi sådde ny plen, ny platting og liten dam. Flere nye bedd og resultatet ble vi fornøyd med så langt. Nå ligger den hagen under minst 80 cm snø. så jeg er spent om hvordan alt ser ut når den snøen endelig finner det for godt og dra sin vei.  Jeg er så utålmodig at det river i kroppen. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves osv..

Legger ved litt mimre bilder fra i fjor sommer.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar