onsdag 3. april 2013

jeg har sådd alt for mye tomater!


jeg har sådd 7 forskjellige tomatsorter, i tillegg har jeg hatt 99% spire prosent. Det ble mange tomatplanter det, hva i alle dager skal man med over 50 tomatplanter til en familie på 4? ikke har drivhuset mitt kommet seg opp enda heller! jeg aner et lite plass problem ganske så snart. Jeg ville liksom være på den sikre siden så sår alltid noen frø ekstra, men når disse fine små grønne spirene kommer opp av jorda klarer jeg jo ikke luke ut noen, spesielt ikke når alle er så fine og livskraftige. Jeg tror jeg får dele ut en del planter til familie og venner. Og om noen skulle ønske seg en tomatplante eller to, bytte i noe annet( som ikke er tomat) spiselig eller bare pryd så rop ut da :)

Banana legs
Flamme
Gardener's Delight
Green Grape
Pink loveapple
Porter
sugar lump


Gardener's Delight ungplanter i kjøkkenvinduet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar